Rezultati:
Putem Google Ads procesa za 7 meseci ostvaren je rast prodaje od 200% i ROAS bolji od projektovanog
Klijent:
- Firma koja posluje u vertikali hobi opreme, sa jakim zemaljskim prisustvom i postojanjem na tržištu Srbije duže od 10 godina je angažovala NB SOFT za izgradnju svoje veb prodavnice, odnosno redizajn i prelazak na najmodernije NB SHOP CMS ecommerce rešenje, te za lansiranje integrisanog marketing procesa na vebu kroz Google Ads oglašavanje i SEO.
- Prioritetni zadatak koji je klijent postavio pred NB SOFT tim jeste bilo povećanje prodaje (primarni KPI).
Ulazni podaci:
- Klijent je lider u svojoj vertikali u zemaljskoj prodaji, sa prisustvom u onlajn prodaji koji je ukazivao na potencijal koji je čekao da bude ostvaren.
- Marketing stratezi NB SOFTa su klijentu predstavili integrisani marketing proces, kojim bi se ostvario najveći rast prodaje u 2022. godini, za koje se klijent i opredelio.
Proces:
Na početku integrisanog marketing procesa fokus je stavljen na definisanje setova ključnih reči iz kojih je klijent mogao brzo da konvertuje, odnosno ostvari prodaju, kao i na otkrivanju potencijala nebrendiranih ključnih reči za koje može u prvoj polovini 2022. da rangira i organski, te pozicionira se u oglasnom odeljku Gugla, a sve sa ciljem veće prisutnosti u Google rezultatima pretrage zahvaljujući prisustvu u više slotova, i posledično većoj prodaji.
Rezultati:
Izazov kod svih potpuno novih Google Ads naloga i procesa jeste u otkrivanju ad grupa, kampanja i delova procesa koje daju najveću vrednost. Marketing stratezi NB SOFT-a su se u primeni vodili Paretovim principom, koji kaže da 20% kampanja i grupa donosi 80% prihoda klijentu. Na navedenih 20% kampanja koje daju brzu prodaju je stavljen maksimalni fokus i skalirane su tako da klijentu donesu maksimalno mogući prihod, uz kontrolu ROASa, gde je cilj bio da ROAS bude viši od 8, a ostvaren je ROAS od preko 14.
Putem Google Ads procesa za 7 meseci ostvaren je rast prodaje od 200% i ROAS bolji od projektovanog.