Google Ads oglašavanje

NB SOFT je od strane Google-a prepoznat i sertifikovan kao Premier Partner - među 3% najuspešnijih oglašivača u Srbiji. 

Google Ads oglašavanje

NB SOFT je od 2022. zvanično Google Premier Partner.

Naš digital marketing tim je sertifikovan za upravljanje Google Ads kampanjama i obučen da znanja i veštine u oglašavanju na najbolji način primeni u korist naših klijenata.

 

Da li ste znali da gotovo 90% kupaca kupovinu započinje pretragom željenih proizvoda na pretraživačima kao što je Google, a da prosečan korisnik interneta izvrši 3-4 pretrage na Google-u u toku jednog dana? 

Ukoliko želite da vas potencijalni kupci pronađu baš onda kada su u potrazi za proizvodima koje nudite -  počnite sa Google oglašavanjem još danas!

 

Google Ads je platforma putem koje se oglašava veliki broj biznisa - od malih, lokalnih prodavnica do svetskih korporacija. Neograničene mogućnosti i sve masovnija upotreba čine da Google oglašavanje više nije samo jedna od opcija, već realna potreba svakog internet trgovca .

Uz pomoć Google oglašavanja, internet prodavnice imaju mogućnost da promovišu svoje proizvode i usluge na Google-ovoj stranici sa rezultatima pretrage (SERP-Search Engine Results Page), Google-ovim aplikacijama i servisima poput YouTube-a i Gmail-a, kao i na milionima drugih, partnerskih sajtova. U okviru Google Ads-a postoje brojne mogućnosnosti za oglašavanje, pri čemu se izdvajaju Google Search, Display i Video kampanje. 

Google Search oglasi su tekstualni oglasi koji se pojavljuju na stranici sa rezultatima pretrage (stranica koja se pojavaljuje kada korisnik na Google-u i partnerskim sajtovima pretražuje određeni pojam, npr. patike, bušilice, ugaone garniture i slično). Klikom na oglas, korisnik je automatski preusmeren na landing stranicu vaše internet prodavnice, koju ste vi definisali i skrojili prema svojim potrebama, sa ciljem da korisniku pruži više informacija i mogućnost da odmah poruči proizvode za koje je zainteresovan.

 

Budite tamo gde vas traže! Iskoristite osnovne prednosti Google Search oglašavanja:

  • Vaš oglas se pojavljuje baš onda kada su korisnici u potrazi za proizvodom koji nudite
  • Mogućnost brojnih načina ciljanja publike - odaberite kome će se, kada i gde oglas prikazivati
  • Oglašavajte se lokalno, u drugim državama ili globalno
  • Plaćajte samo onda kada korisnik klikne na vaš oglas, uz maksimalnu kontrolu budžeta i potrošnje
  • Precizni izveštaji o posetama, prodajama sa oglasa, kao i ostalim značajnim pokazateljima uspešnosti, po brojnim dimenzijama kako u realnom vremenu, kao i po vremenskim periodima koje vi definišete

Ako želite da brzo i jednostavno stignete do velikog broja potencijalnih kupaca, niste sigurni da je vaš brend dovoljno prepoznatljiv, želite da podsetite korisnike na svoju ponudu ili da oglasite sniženje, naša preporuka su Google display video oglasi. Postavkom multimedijalnih oglasa na najposećenijim portalima i sajtovima na kojima je prisutna vaša ciljna publika, kao i na YouTube-u, Gmail-u ili mobilnim aplikacijama, vaš oglas je vidljiv od strane velikog broja korisnika. Time se podiže svest o brendu, gradi poverenje, šire informacije, povećava se broj poseta i konverzija i još mnogo toga.

Oglašavanje mobilnih aplikacija je još jedna mogućnost Google Ads servisa. Kada je vaša aplikacija postavljena na store, možete jednostavno pronaći svoje potencijalne korisnike i omogućite im da brzo saznaju za nju i da je odmah preuzmu na svoj mobilni telefon.

 

Da bi Google oglašavanje bilo isplativo, vođenje kampanja je najbolje prepustiti stručnjacima. NB SOFT je Google Premier Partner, a naši zaposleni sa dugogodišnjim iskustvom u digital marketingu su sertifikovani za upravljanje Google Ads kampanjama. Mi smo tu da vam pružimo usluge Google oglašavanja uz posvećenog account menadžera kroz:

  • Detaljnu analizu industrije, internet prodavnice, kao i konkurentskih aktivnosti
  • Kreiranje plana oglašavanja
  • Tehnička podešavanja na internet prodavnici i Google Ads platformi
  • Kreiranje efikasnih oglasa
  • Postavku kampanja i oglasa, uz stalno praćenje rezultata i optimizaciju troškova
  • Redovno izveštavanje o važnim pokazateljima uspešnosti uz konsultativne usluge.